Friday 21 June 2013

Si Ostazah Pening Pun Nak Pertikai Pasal Tilawah??

Hek eleh! Tak paham betul la dengan perangai dan peel puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni memang ada masalah mental yang dah tak boleh nak ubat agaknya.

Semua benda yang ada kat Malaysia ni diorang nak jadikan isu. Semua benda diorang nak pertikaikan. Tak de apa yang diorang tak kritik. Waima benda tu baik sekali pun.

Agaknya, kalau diorang duduk kat rumah sambil goyang kaki atas kerusi empuk tu jadi tak selesa selagi tak mempertikaikan sesuatu yang boleh memburukkan orang lain.

Sampaikan isu pasal tilawah Al - Qur'an peringkat Kebangsaan pun boleh jugak dijadikan modal untuk diorang pertikaikan. Apa, diorang rasa tak bagus ke buat program tu?

Bukan ke sebelum ini Si Nik Aziz tu sendiri puji program tu dalam kenyataan terbuka dia? Bukan ke Si Nik Aziz tu kata ianya satu perkembangan yang baik?


Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Waima kita dah buat semua benda untuk rakyat, diorang tetap takkan bersetuju.

Kalau tak setuju tu, diorang bagi cadangan untuk penambah - baikkan tahan jugak. Ini tidak. Pertikai semata - mata nak mempertikai. Itu je yang diorang buat.

Setakat pertikai untuk timbulkan kebencian kepada Kerajaan, apa kejadahnya. Tak mendatangkan faedah lansung. Buat mengabihkan masa dan air liur je!!!

Kalau Si Ostazah Pening tu tak suka tengok program tilawah Al - Qur'an tu, tutup je TV. Tak payah tengok. Habis cerita. Itu pun susah sangat ke dia nak buat? Yang dia nak meroyan tak tentu arah tu pasal apa? Dah hilang akal ke!!

No comments:

Post a Comment