Saturday 22 June 2013

ANUWAR TERDESAK MENJELANG PEMBUKAAN PARLIMEN 24 JUN INI.

Kesemua jalan masuk ke Pusat Bandar Kuala Lumpur telah disekat berperingkat-peringkat oleh Pihak Polis. Walaupun cuti dibekukan, bantuan masih tidak mencukupi.


Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Bin Abu Bakar memutuskan untuk tidak mempertaruhkan nyawaa anggota dan pegawai PDRM memandangkan terdapat ancaman nyawa. Walaupun Unit Komando membantu dilapangan, tiada apa yang dapat dilakukan, kerana pihak polis harus guna pendekatan berhemah tanpa mencederakan orang awam. Bagi mengembalikan kepercayaan rakyat ke atas PDRM, PDRM hanya memantau dari jauh sahaja dan tidak akan berada  di tempat DEMONSTRASI. Ini adalah disebabkan PDRM telah meminta bantuan Unit-unit khas yang digeruni, dipercayai dan disukai oleh setiap Warga Malaysia. Bantuan tersebut datangnya dari Negara-negara yang prihatin.
Negara Jepun sudi menghantar adik beradik Ultraman, Power Rangers, Gaban.



Manakala negara Amerika akan menghantar Superman, Batman Iron Man, namun begitu negara Jepun dan Amerika berjanji akan menghantar lebih adiwira sekiranya diperlukan. Tapi apa yang lebih mengharukan, optomusprime dan ahli ahli kumpulan Transfomer sudi datang dari planet lain untuk membantu PDRM. Jadi jangan risau, PERHIMPUNAN BLACK 5O5 AKAN DAPAT DIKAWAL.

No comments:

Post a Comment